Turnovsko v akci 2.2.2012 Rozhovor s turnovským zastupitelem Ing. Zdenkem Romanym:

13.11.2012 13:59

"... mám radost i z toho, že v rámci města nejsou jen organizace, které natahují ruku pro své vlastní koníčky, ale začínají myslet i na pomoc druhým. Turnov dostal v uplynulých letech stovky milionů dotací, kterých se kdosi v zahraničí musel v náš prospěch dobrovolně zříci, jednoho dne bychom se měli zachovat stejně slušně a alespoň symbolickou sumu postupně věnovat těm, kteří ji potřebují. S velkým potěšením jsem si přečetl informaci, že Centrum pro rodinu Náruč, kterému město také finančně přispívá, vyhlásilo sbírku na pomoc pro vesnici Kanday v Pákistánu. Na svých cestách jsem viděl, že zdaleka ne všude se žije tak dobře jako v Česku. A tak by to mělo fungovat: Potřebuji pomoc, bylo mi pomoženo, ale cítím povinnost takovou pomoc jednoho dne opětovat a jsem schopen i sám pomoci."

Celý článek najdete zde 


„Kdo žije s otevřenou náručí, obvykle neudělá kariéru, ale nalezne spoustu lidí, které může obejmout.“ – Bruno Ferrero